تعداد کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی در حال رشد است، که به دلیل این واقعیت است که تعداد بیشتری از ما اکنون به این روش خرید می‌کنیم. این بدان معناست که تعداد شرکت‌هایی که خدمات پرداخت به بازرگانان ارائه می‌دهند نیز در حال افزایش است.

داشتن طیف وسیعی از گزینه ها در این زمینه می تواند عالی باشد، اما همچنین می تواند تصمیم گیری برای انتخاب مناسب ترین گزینه برای تجارت شما را دشوارتر کند.

یکی از انتخاب های دشواری که بسیاری با آن روبرو هستند این است که کدام درگاه پرداخت بهترین است.

 

در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید:

1. یکپارچه سازی - قبل از اینکه به جنبه های دیگر نگاه کنید، ابتدا باید بدانید که آیا یک دروازه معین واقعاً می تواند با سبد خرید شما ادغام شود یا خیر. این احتمال وجود دارد که می تواند، اما استثناهایی وجود دارد،  قبل از اینکه به جنبه های دیگر نگاه کنید، ابتدا این را بررسی کنید.

2. هزینه ها - این برای همه مشاغل، به ویژه استارت آپ ها مهم است. کارمزدهای راه اندازی را پیدا کنید و به یاد داشته باشید که هزینه های هر تراکنش و همچنین هزینه های خدمات ماهانه را بخواهید. خوب است از قبل بدانید که پیش بینی می کنید چه تعداد تراکنش انجام دهید، زیرا می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین تعرفه کمک کند.

3. امنیت - بسیار مهم است که شما فقط با یک ارائه دهنده خدمات پرداخت که با سطح سازگار است کار کنید. این بدان معنی است که سرورها و شبکه های آنها ایمن هستند و می توانند تعداد زیادی از تراکنش ها را با خیال راحت پردازش کنند. جدای از محافظت از شما و مصرف کنندگان شما، همچنین باعث می شود تا کسب و کار شما نیز با مشکلات زیادی روبرو شود.

4. گزارش - هر درگاه پرداخت دارای نوعی ابزار گزارش دهی است که به شما امکان می دهد تراکنش های انجام شده از طریق وب سایت خود را مشاهده کنید. کیفیت آن ابزارها و گزارش‌هایی که تولید می‌کنند از ارائه‌دهنده‌ای به ارائه‌دهنده دیگر متفاوت است، و آن را به چیز دیگری تبدیل می‌کند که باید هنگام انجام تحقیقات خود مقایسه کنید.

5. پشتیبانی - حتی بهترین درگاه پرداخت نیاز به یک تیم پشتیبانی عالی دارد تا آن را به یک بسته کامل تبدیل کند. دریابید که کدام ارائه دهندگان به شما کمک می کنند و چقدر هزینه دارد. دانستن اینکه در صورت نیاز کمک در دسترس است، می تواند ذهن شما را روشن کند و به شما این امکان را می دهد که کارهای مهمتر را ادامه دهید.

در واقع یافتن درگاه پرداختی که متناسب با تمام نیازهای کسب و کار شما باشد دشوار است، اما با رعایت نکات بالا باید جستجو را آسان‌تر پیدا کنید.

درگاه پرداخت یکی از مهم ترین ابزارهایی است که کسب و کار شما را ادامه می دهد، بنابراین مهم است که بهترین گزینه ممکن را داشته باشید. وقت بگذارید و از پرسیدن سوال نترسید. آینده وب سایت تجارت الکترونیک شما در دستان شماست.