درگاه پرداخت واسط چیست؟

sepordeh Com · 13:07 1400/09/12

درگاه پرداخت واسط شما می تواند به صورت‌های مختلف باشد ولی در حالت کلی برای وب‌سایت شما یک لینک ایجاد می شود که می‌توانید آن را در اختیار دیگران قرار دهید، با این روش کاربران با کلیک بر روی لینک شما به صفحه پرداخت مختص به شما منتقل خواهند شما تا تراکنش خود را انجام دهند.

همچنین با توجه به وب‌سایت ارائه دهنده درگاه غیر مستقیم، شما می‌توانید محصولاتی را در این این سامانه ایجاد کنید و برای هر کدام درگاه مجزا یا لینک پرداخت مجزا تهیه کنید.

هنگامی که درگاه پرداخت شما توسط وب‌سایت ارائه دهنده آماده استفاده شد، شما یک مرچنت کد در اختیار دارید که برای استفاده اتوماتیک در وب‌سایت‌های فروشگاهی استفاده می‌شود.

 

درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت واسط انتخاب بسیار خوبی برای وب‌سایت‌ها تازه‌کار یا استارتاپ‌های کوچک است. استفاده و ایجاد این نوع درگاه بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از درگاه‌های بانکی مستقیم است.

اکثر وب‌سایت‌هایی که از درگاه پرداخت استفاده می‌کنند، در ابتدا از درگاه‌های پرداخت واسط استفاده کرده‌اند و سپس پس از مدت طولانی و پس از گرفتن نماد اعتماد الکترونیک اقدام به تهیه درگاه پرداخت مستقیم کردند. پس اگر شما نیز قصد داشتن درگاه پرداخت مستقیم را دارید ولی شرایط داشتن آن را ندارید، میتوانید از درگاه واسط استفاده کنید.

بهتر است که در کنار سایر درگاه‌های پرداخت مستقیم خود از درگاه‌های پرداخت واسط نیز استفاده کنید تا در شرایط وجود مشکل در درگاه‌های قبلی بتوانند مفید باشند.

مزایای درگاه پرداخت واسط

  • فعال‌سازی و دریافت در کمتر از چند ساعت
  • بدون نیاز به مجوزهای کسب و کار و..
  • امکان تسویه روزانه
  • ارائه لینک و صفحه پرداخت
  • “تسویه پایا” بدون کارمزد در ازای تسویه
  • پشتیبانی مناسب